Mitä on tullut tehtyä?

Webbee tekee kotisivujen lisäksi myös muuta digitaalista markkinointia ja esimerkiksi sisällöntuotantoa.

Kotisivujen ja verkkokaupan teossa asiakasyrityksen tarpeet ovat lähtökohtana suunnittelulle. Sivujen tulee olla visuaalisesti kauniit ja viimeistellyt, mutta myös toiminnalliset. Sivustolla liikkumisen tulee olla helppoa ja esimerkiksi verkkokaupassa ostosten teon sujuvaa.

Alla näet esimerkkejä Webbeen toteuttamista töistä.

Kotisivut ja verkkokaupat

Suojelus Design -verkkokaupan suunnittelu lähti jo olemasta olevevasta logosta ja sen väreistä liikkeelle. Verkkokaupasta löydät ihastuttavat heijastinliivit ja niihin sopivat asusteet.

PehmoShop on ideasivusto ja verkkokauppa käsitöiden ystäville. PehmoShopin tarina on saanut alkunsa pehmoeläimen kantokopasta, jollaiset tehtiin lapsille joululahjoiksi. PehmoShopin sivut ovat värikkäät ja leikkisät.

Care & Colonic -yritykselle suunniteltiin luonnonläheiset kotisivut, joille persoonaa tuovat rohkeat tehostevärit.

Kuvitteellisen kukkakaupan kotisivut. Pioni on herkkä ja valloittava kukka, joka ei kuitenkaan jätä ketään kylmäksi. Sellaiset nämäkin sivut ovat. 

Olisivatko tämän tyyliset sivut sopivat yrityksellesi?

sisällöntuotanto

Webbee tekee myös sisällöntuotantoa kotisivuille ja sosiaaliseen mediaan. Yrittäjät tuntevat itse parhaiten oman yrityksensä, mutta usein sisällön kirjoittaminen kotisivuille on helpompaa, kun joku muu auttaa siinä. Kotisivujen tekstit voidaan kirjoittaa kokonaan asiakasyritykselle haastattelujen ja muun aineiston pohjalta. Mahdollista on myös oikolukea tekstit ja esimerkiksi kirjoittaa niihin otsikot, jos yrittäjä haluaa itse tuottaa leipätekstin.

Tekstien kirjoittamiseen kannattaa pyytää apua myös hakukoneoptimoinnin takia, jossa erityisesti otsikointi on tärkeää mutta myös sisällöllä on merkitystä.

Sisällöntuotanto voi olla myös olemassa olevien kotisivujen tai sosiaalisen median päivitystä, esimerkiksi asiakastarinoiden muodossa.

 

Tilitoimisto Roihun kotisivut kaipasivat referenssejä ja sinne Webbeeltä kirjoitettiin neljän eri asiakasyrityksen tarinat haastattelujen pohjalta. Tyytyväisten asiakkaiden tarinoita oli ilo työstää.

Huolia, murheita, turhia toiveita?

Meillä ei tunneta turhia toiveita, joten kirjoita viestisi alle ja jätä yhteystietosi. Sinuun ollaan yhteydessä!